Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zvířecí svět očima chovatele

Měla jsem pejska. Byl to mýma očima ten nejnádhernější pejsek na světě. Americký stafford je brán jako plemeno nebezpečné a těžké na výchovu. Možná ale jako vždy záleží jen a jen na lidech.

rendymu nebylo ani pět let, když nám před čtrnácti dny nečekaně a náhle zemřel. Ani při smrti člověka, mého dědy jsem necítila tak strašnou bolest, která mi trhala hrudník a stahovala srdce žalem. Nečekala jsem tak rychlý odchod i přesto, že na jeho očích bylo vidět, že mi říká, nejsem v pořádku. Něco se semnou děje. Měl pravdu a já to cítila.

Jako poradce v oblasti přírodní medicíny jsem se poslední dobou setkala s produkty vyráběnými hlavně v cizině, které nejsou pro pejsky vůbec vhodné. Masové konzervy, které jsou příměsí mrtvých, nemocných zvířat a spousty dalších věcí, jenž jsou pro tato zvířata velmi nebezpečné.

Člověk neustále doufá, že se na zboží může spolehnout, ale není tomu vždy tak. Náš Rendy nezemřel díky těmto produktům, ale asi zřejmě usoudil, že nastal jeho čas odejít a uvolnit místo pro novou dušičku, která nás bude opatrovat. Alespoň já tomu věřím a pevně den po dni doufám, že se na nás dívá, hlídá nás a vzpomíná na nás s velkou láskou, tak jak to já dělám den po dni, jak čas plyne.

Rozumně zvažujte koupi produktů pro své pejsky a jiná zvířata. Berte na vědomí, že spousta plemen odchází dříve, než by měl nastat jejich čas. Některá to tak vycítí a některá skutečně odchází následkem špatné stravy a nevyváženosti.

Milujte své chlupaté děti a berte je jako členy své rodiny, protože jedno zavrtění ocáskem je nejlepší lék na bolavou duši.

Autor: Eva Bednářová | sobota 19.7.2008 16:00 | karma článku: 13,08 | přečteno: 1380x
  • Další články autora

Eva Bednářová

Eutanazie, posel schválené sebevraždy

Jak se na to dívají ti, kterým někdo umírá?

21.7.2008 v 18:00 | Karma: 9,07 | Přečteno: 1168x | Diskuse| Společnost

Eva Bednářová

Když hvězdy rodí a občané plodí

Snad i tak by se dal nazvat pocit mnoha lidí nad zprávami, které se šíří jako lavina do všech domácností, jenž si zapínají televizi o půl osmé. Rodí hvězda, poklekni nad umem a mocí, o které se ti ani nezdá...

19.7.2008 v 13:40 | Karma: 11,86 | Přečteno: 1450x | Diskuse| Společnost

Eva Bednářová

Můj protest umocním těhotenstvím, ale no fuj...

Tak si tak hezky internetuju a koukám, že se někde na nepodstatném místě v USA rozhodlo pár dětí zplodit a porodit dítě. Nebo že by snad nepřemýšleli nad následky svých činů?

21.6.2008 v 6:03 | Karma: 14,59 | Přečteno: 1830x | Diskuse| Společnost

Eva Bednářová

Koho zajímá názor novinářův?

Poslední dobou jsem zaslechla mnoho diskuzí na téma, které mi není cizí. Setkávám se velice často s názory novinářů a reportérů, které mě ale vůbec nezajímají. Mají na to vlastně právo?

14.5.2008 v 18:39 | Karma: 18,04 | Přečteno: 1768x | Diskuse| Společnost

Eva Bednářová

Česko-Švédsko 1:4

Ani ne za tři hodiny začne čtvrtfinálové utkání našich hokejistů se Švédy, se ketrými jsme se setkali naposledy v osmifinále s porážkou 3:5. O výsledku je již ale předem rozhodnuto, i když zápas ještě nezačal.

14.5.2008 v 16:38 | Karma: 10,31 | Přečteno: 2168x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

OBRAZEM: Při stavbě metra prorazili sklep. Radost měli i archeologové

27. dubna 2024  19:06

9. května uplyne padesát let od zahájení provozu pražského metra. Na spuštění nevzpomínají jen...

Situace na frontě se zhoršuje, řekl šéf ukrajinské armády. Rusko postoupilo

27. dubna 2024  17:50

Sledujeme online Operační i strategická situace ukrajinských vojsk na frontě se má sklon zhoršovat. Velitel...

Sokoly povede dosavadní místostarosta Martin Chlumský, rozhodl výbor

27. dubna 2024  17:35

Do čela České obce sokolské (ČOS) zvolil výbor Sokola podle očekávání dosavadního prvního...

Triumf českých středoškoláků. Zvítězili v soutěži NASA s návrhem dálkové opravy družic

27. dubna 2024  17:21

Pětice českých středoškoláků uspěla ve finále prestižní mezinárodní soutěže Conrad Challenge v...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1931x
mám svůj názor,ale ráda si ho nechám vymluvit, když mi dáte pádný argument,jinak jsem grafička,básnířka a poradce v oblasti přírodní medicíny.
www.naturessunshine.cz