Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

davidsson

12. 3. 2008 10:29
boty

Taky si k smrti nerad kupuju boty i oblečení. Ta moje už si zvykla, že se musí postarat sama. Já zas dělám opravdu spoustu jiných věcí. A tak by to asi v manželství mělo být.

0 0
možnosti

Gmur

12. 3. 2008 9:56
Clanek je trefny az na to, ze to jsou antifeministky.

Zcela urcite.

0 0
možnosti

důchodce

11. 3. 2008 21:25
Evičko

Podle tohoto dílka soudím, že netušíte, co feminismus obnáší. V tomto případě jste pouze narazila na dvě hloupé ženské, které mají obrovské štěstí, že nejsem jejich šéf. I když mám do značné míry neodbytný pocit, že právě v tomto případě jaksi "zaůřadovala" autorská licence.:-)

0 0
možnosti

alex hart

11. 3. 2008 20:16
No a co má bejt?

To, že se prodavačky spolu takhle blbě baví, ještě nic neznamená. Prostě se tak baví. Někteří chlapi v hospodě se podobně (a mnohdy ještě daleko hůře) baví o ženách. To ale ještě neznamená, že ony dámy jsou opravdu feministky a oni pánové jsou misogyni. Jedná se totiž o SOUKROMÝ ROZHOVOR uzavřeníé skupiny lidí, kde cizímu je těžko rozeznat, co je myšleno vážně, co jako vtip a co jako vypravěčská nadsázka, a nakolik je vypravěč prostě jen "blbej". Je jistě nevhodné, když někdo takové hovory posouvá do roviny veřejných tím, že svá "moudra" řve na celou hospodu (nebo na celý obchod, autobus, apod.). Ale stále jde o jakž takž "soukromý" rozhovor.

Pokud ale autorka něco z toho uveřejňuje v médiích, měla by si být vědoma toho, že v tom okamžiku je to právě ona, kdo podobné výroky zveřejňuje, a zatahuje do eventuální diskuse široký počet účastníků.

Proč to autorka dělá, nevím.

Já už jsem slyšel od lidí tolik hovadin, že bych s nimi mohl blog zásobovat denně. A k čemu by to bylo dobré?

0 0
možnosti

Glock každopádně bez -e

11. 3. 2008 18:32
Feministky?

Nebyly to spíše 2 paní rozumu mdlého a nevalného duševního prozpoložení? 8-o8-o

Feministky mluví a argumentují jinak. ;-)

0 0
možnosti

barara

23. 3. 2008 23:10
Re: Feministky?

Tak nějak... feministky to docela určitě nebyly.

0 0
možnosti

AKSAMIT

11. 3. 2008 18:20
No smutne je,ze

vetsina babskych tlachani vypada presne takhle.....,ale pak kdyz prijdou domu,tak se rady prituli k manzelovi jakoby nic....Rv

0 0
možnosti

Edmundek

11. 3. 2008 18:10
um ..

uz jsem si rikal co se deje, ze dlouho nebeyl zadny zapis.. R^

0 0
možnosti

Andrea B.

11. 3. 2008 18:04
Feministky ?

Jak jste Evo poznala, ze ty dve damy jsou feministky ? Myslite, ze feministku poznate podle toho, ze blbe keca na tema manzelstvi a je mizerna prodavacka ?8-o

Myslite, ze existuje moznost, ze feministka muze byt inteligentni zena, ktera ma muze velmi rada ?

0 0
možnosti

dajana.p

11. 3. 2008 18:16
Re: Feministky ?

Bartošová, Bartošová.... zapomněla jste do toho zamíchat ještě multikúlti :-)

0 0
možnosti

dajana.p

11. 3. 2008 18:02
nemám kamarádky,

už dávno jsem jim dala najevo, že když chtějí jen nadávat na svý polovičky, tak beze mě... takže si nadávají beze mě a já občas kamarádím s nějakým kámošem od mańžela;-D

0 0
možnosti

denk niet

11. 3. 2008 17:54
Co dodat, paní Evo?

... snad jen - KARMA R^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1931x
mám svůj názor,ale ráda si ho nechám vymluvit, když mi dáte pádný argument,jinak jsem grafička,básnířka a poradce v oblasti přírodní medicíny.
www.naturessunshine.cz