Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LD

ladin28

18. 3. 2008 17:29
paní autorko

kupte si do vašeho luxusního bytu drtič kuchyňského odpadu, třiďte odpad a nic vám smrdět nebude, doma bydlíte luxusně, ale při průchodu kolem vašich domů je to fakt někdy síla

0 0
možnosti
E

eNden

18. 3. 2008 8:39
Jsem trochu mimo

téma, ale vůbec jsem nevěděla, že ještě existují mléka v pytlíku ???? Jinak, u Vás není nikdo určen na úklid kolem popelnic ? Také jsem myslela, že to mají zařízené u všech nemovitostí.....8-o;-D8-o

0 0
možnosti
RP

tata01

18. 3. 2008 7:37
popelnice

zajistěte si častější odvoz a je po problémech, je to jen o penězích

0 0
možnosti
LK

Laco1948

18. 3. 2008 6:19
Požární předpisy??

Zajímalo by mě, co na to hasiči. Kdyby náhodou v domě vznikl požár, jak asi by probíhala evakuace obyvatel v kouři, kde není vidět? Nedávno agitovali hasiči, že na chodbách nesmějí být ani květináče, botníky a pod. a najednou pražský magistrát tam postaví popelnice a tím zamezí volné únikové cesty v případě požáru. Konzultovali to vůbec ti pražští radní s hasiči?????

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1931x
mám svůj názor,ale ráda si ho nechám vymluvit, když mi dáte pádný argument,jinak jsem grafička,básnířka a poradce v oblasti přírodní medicíny.
www.naturessunshine.cz