Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

ma.bre

23. 3. 2008 23:28
Omlouvám se,

ale nepochopila jsem: Tak máte to dítě nebo ne?

Protože jestli ano, tak už jistě víte, že je to dobře, a že kvůli němu můžete i s vysokou školou třeba sedět v kase obchodu blízko domova.

A ta kariéra buď bude nebo ne, ale dítě je. A je nejdůležitější!

0 0
možnosti
S

SlusnyClovek

23. 3. 2008 22:41
Evo, možná jsem Vás zcela nepochopil

Určité starosti jsou zbytečné. Třeba ten "vytahaný hrudník" (vytahaná prsa). Pokud je žena nemá menší, tak se věkem prověsí, to je zcela normální. Spíš jde o to nosit dobrou podprsenku. Určité domorodé ženy v Africe mají velmi vytahaná prsa, přesto jsou ty ženy velmi hezké. A to se jedná o mladé ženy.

Ano, dítě - to jsou plíny. I noci, kdy se žena nevyspí. S dítětem může být i otrava. Je ale práce a "kariéra" zábavou?

Znám dost "úspěšných" žen, které i se střední školou udělaly slušnou kariéru v bance. Často jde o dosti omezené lidi, kteří si příliš zakládají na svém postavení - a neznají nic jiného, protože zaměstnání obětovaly vše, vč. dětí v době nejlepší pro mateřství.

Znám pár žen, které vedle dítěte stihly absolvovat vysokou školu či její velkou část. Případně absolvovaly nějaký kurs, naučily se velmi dobře nějaký jazyk.

0 0
možnosti
S

SlusnyClovek

23. 3. 2008 22:45
Re: Evo, možná jsem Vás zcela nepochopil

Asi to dolehne na každou ženu, co má děti o co přišla. Ale ono dolehne i na ženu, co docílí kariéry - buď v bance, na jako "intelektuálka" na nějaké vš (nejlépe feministická studia, což beru za kariéru v pseudovědě).

Děti mít je hezké. A pokud má žena dvě či dokonce tři děti, tak se i "kariéra" dá taky stihnout.

Můj dojem ze svobodných lidí není dobrý, zejména ze svobodných žen. A dojem z párů, které se rozhodly nemít dítě v dosti věcech podobný. Ti lidé jsou moc zaměření na sebe, něco tam chybí.

To jsou mé úvahy, neberto to jak nějaké rady, spíš jak soukromý názor.

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1931x
mám svůj názor,ale ráda si ho nechám vymluvit, když mi dáte pádný argument,jinak jsem grafička,básnířka a poradce v oblasti přírodní medicíny.
www.naturessunshine.cz