Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

nihilistic.bird

16. 4. 2008 11:16
Zkusenost

Pokud se ohlidneme do minulosti, pak zjistime, ze kazde zprisneni pravidel a zvyseni trestu bylo kontraproduktivni. Nehod je vice a jsou zavaznejsi.

Ale hlavne ze zname vinika: jsou to prece ti silenci co jezdi jak magori. Je to tak? Ne, neni! Vinik dopravnich nehod je nejcasteji ta seda masa lidi dodrzujicich predpisy a ukolebana falesnym presvedcenim ze se prece nemuze nic stat. Jak by asi mohli zpusobit nehodu, kdyz zadny zakon/predpis neporusili?

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

16. 4. 2008 9:15
Nevím jak....

Nevím jak, ale rozhodně by to chtělo, aby se policie místo na měření překračování max. povolené rychlosti zaměřila na nepřiměřenou rychlost. právě ta způsobuje nehody, ne ta překročená max. Např. pokud se na dálnici stane za hustého sněžení (mlhy) řetězová nehoda, tak to neznamená, že ji způsobili řidiči, kteří jeli více než 130 km/h, ale ti, kteří nepřekročili, jelikož jeli 120 km/h což ale bylo vzhledem k podmínkám naprosto nepřiměřené. Bohužel na nepřiměřenou rychlost není žádný "radar", který by bylo možno pohodlně postavit do nebezpečných úseků. Proto dále dávejme pokuty těm, kdo na konci obce za pěkného počasí na široké, rovné a přehledné silnici jede 65 km/h. S těmi piráty je přeci potřeba zatočit.

Kromě toho jsem zaslechl, že se má ještě přitvrdit v kontrole poutání se bezp. pásy. K tomu mám jen toto: policie starej se hlavně o to, aby jeden řidič neohrožoval druhého, třeba mě. To jestli se jiný řidič nepřipoutal je mně naprosto volné. Je to jeho zdraví a život 

0 0
možnosti
PP

Kramer_vs_Kramer

16. 4. 2008 8:03
Nesouhlas

Věřím v pravidlo, že není důležitá výše trestu, ale pravděpodobnost, že bude viník dopaden. Poměr těchto dvou veličin je u nás čím dál tím větší a to je špatně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1931x
mám svůj názor,ale ráda si ho nechám vymluvit, když mi dáte pádný argument,jinak jsem grafička,básnířka a poradce v oblasti přírodní medicíny.
www.naturessunshine.cz