Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SID09

21. 4. 2008 8:43
Taky jsem to viděl !

Taky jsem ten příspěvek v TV viděl.

Aspoň je vidět  jaké kraviny se dají u nás dotovat! Na pořádné projekty peníze nejsou, ale na různé blbosti, tkzv. rádobyvzdělávání o ničem, školící centra..... je peněz dost.

0 0
možnosti

ladin28

20. 4. 2008 23:12
paní autorko

nesouvisí to sice s tímhle článkem, ale nepíše se ve slově vinšuju náhodou měkké i,  to jen ta mimochodem a na okraj, ale nepřestáváte mne překvapovat a nechápu jak s vaší češtinou můžete psát na veřejný  web http://blog2.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A080404_30832_blogidnes

0 0
možnosti

Ikhor

18. 4. 2008 0:27
Proč ne?

Já bych jim na jízdenku přispěl - musela by ale být jednosměrná. Na západě se nemůžou nabažit multikulturního obohacování, tak by je vedle hord arabů, černochů, číňanů, turků a rumunských cikánů obohacovali také čeští bezdomovci

0 0
možnosti

ladin28

17. 4. 2008 23:27
nejsem asi dostatečně

informován, ale kdo chce posílat bezdomovce do Evropy??? , to říkali v Televizních novinách nebo kde?asi se jedná o výplod nějakého přepracovaného mozku či co, ale snad není nutné aby jste tu reagovala a tvořila na každou pitomost, kterou někdo vypustí do světa.

0 0
možnosti

Helena1

18. 4. 2008 8:15
Re: nejsem asi dostatečně

Tuhle kravinu jsem osobně slyšel v televizních novinách. I tam byl rozhovor s nějakou paní co to vymyslela. ...Bylo mi z toho smutno, na co se všechno chtějí dávat peníze. Na blbosti je nutno reagovat.

0 0
možnosti

CHYREN

17. 4. 2008 23:25
Dalajláma..

Dalajláma jednou řekl: každý problém má řešení. Pokud řešení nenajdeš: nejedná se o problém.

..je dobrý člověk.Ale myslím, že často říká věci které problémy neřeší.Staví je do trpné,statické roviny. Programově. Má povinnost říkat věci, které musí. A touhu říkat věci, které by mohl, ale nesmí. Z jeho knih čiší ba přímo stříká tzv. agresívní opatrnost. Jako mnoho východních vírozvěstů v historii i současnosti..tvoří své myšlenky pro davy individualit zotročené kolektivností. Ti ostatní mají své filozofické systémy "ušité na míru" sami sobě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1931x
mám svůj názor,ale ráda si ho nechám vymluvit, když mi dáte pádný argument,jinak jsem grafička,básnířka a poradce v oblasti přírodní medicíny.
www.naturessunshine.cz