Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fidel

30. 6. 2008 18:06
U.S.A.

je fakt, že v Evropě by mě to překvapilo více ...ale za louží ? ani ne :-)...................hezký článek ......karmička R^

0 0
možnosti

Wendolene

21. 6. 2008 19:54
Jsou to proste male nezodpovedne nany,

ktere vubec netusi, co bude dal. Vetsina techto pubertalnich vyrostku si mysli, ze je to fajn mit miminko. Skola v meste, kde je velka populace katoliku ( italska a portugalska) nepodporuje antikoncepci,ale abstinenci. Jak je videt,  i ten genialni plan na abstinencni program selhal. Je mi lito tech deti, nektere skonci mozna na adopci, jine budou v materskem centru primo ve skole, aby pubertacky mohly vubec dodelat jejich stredni skolu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1931x
mám svůj názor,ale ráda si ho nechám vymluvit, když mi dáte pádný argument,jinak jsem grafička,básnířka a poradce v oblasti přírodní medicíny.
www.naturessunshine.cz