Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tuřínek

15. 5. 2008 14:34
Sohlas

Souhlasím s Vámi, noviny (ať už televizní či tisk) by měly být především objektivní. Na Střepiny už nekoukám, sice tam často mají zajímavá témata, ale viděla jsem je asi dvakrát a tak mi šlo na nervy to jejich komentování (nejde tu většinou ani tak o politické názory, ale spíš jako by se snažili z diváků vymáčknout co nejvíc emocí, dojmout je, používají pořád takové "veldé obraty"), no, už na to prostě náladu... je fakt, že Střepiny trochu omlouvá, že to není hlavní zpravodajská relace, kdyby i ty byly takto citově zabarvené, to už by byl pr**** ;-)

0 0
možnosti

Jarcho

15. 5. 2008 7:28
Tentokrát s Vámi zase souhlasím.

V novinách jsou dnes místo zpráv jen reklamy a komentáře. A svůj ideologicky podmíněný soukromý názor vydává většina novinářů za "hlas veřejnosti".

Myslím, že být novinářem je dnes velice nemravné zaměstnání.

0 0
možnosti

Tereszz

15. 5. 2008 9:13
Re: Tentokrát s Vámi zase souhlasím.

Zase někdo chytrý.... namravné povolání? To snad nemyslíte vážně! Cha cha chaaaaaaaaa! Proboha, které zaměstnání vyžaduje pro výkon tolik ideálů, jako novinařina?

Vidím, jak strašně jste mnozí odtržení od reality, je to až smutné... hlavně že vám to nebrání vynášet soudy.

Hm, tohle téma jsem sledovala, protože mě fascinovalo, jak hloupý a absolutně neznalý může být přístup laiků. Ale vyrojilo se tady tolik těch, kteří naprosto stoprocentně ,,ví", že všichni novináři jsou podplacení, podsouvající svůj názor, nebo nemravní, že je mi spíše špatně.

Auuuu, ta cizí neznalost, která vám nebrání vykládat tady své generalizující demagogie, mě přímo fyzicky bolí.

Do žurny asi nikdo z vás nepronikne, takže je diskuse zbytečná.

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

14. 5. 2008 23:49
Dobré politické komentáře jsou klenotem každých novin

Ahoj Evo, musíš rozlišovat komentáře, které vyjadřují názory autorů a zpravodajství, které se má zase naopak dělat tak, aby z něj nebylo možno poznat, co si o problému autor myslí a má za cílo pouze informovat.

Dobří komentátoři jsou duší každých novin a noviny se je snaží udržet.

Dobrý komentátor se pozná také podle toho,  že jej jedna strana obviňuje, že píše pro druhou stranu na objednávku a naopak - totéž si myslí druhá strana.  V ČR jich mnoho není, ale pár jich už přece jen je. :-)

Dobrou noc. GF

0 0
možnosti

stormon

14. 5. 2008 22:36
Mně by to v zásadě nevadilo.

Jen bych byl rád, kdyby se takový novinář dlouhodobě hlásil k nějakému postoji. Pak budu vědět, zda mě jeho názory obecně zajímají nebo se mu mám vyhnout. Místo toho všichni předstírají bezbřehou objektivitu.

0 0
možnosti

Tereszz

14. 5. 2008 23:13
Re: Mně by to v zásadě nevadilo.

Nepředstírají. Snaží se o ni. Myslíte, že je to lehké?

Ale co se divím... přece je známé, že čím dále jsou lidé od praxe výroby novin, tím zkreslenější představy o ní mají, nu. Je to logické, nelze se podivovat.

Co mi nejde na rozum, jsou řeči o zaplacených novinářích a objektivitě. Zajímalo by mě, co je podle vás objektivita. Docela bych si početla.

0 0
možnosti

Zelenej Raul

14. 5. 2008 21:56
K+

Rozhodně souhlas. Jen v jedné věci bych Vás opravil. Velká část novinářů píše na objednávku...

0 0
možnosti

stormon

14. 5. 2008 22:36
Re: K+

všichni

0 0
možnosti

o.kostal

14. 5. 2008 21:35
karma!

R^

0 0
možnosti

Zdrť Mrmlmný

14. 5. 2008 20:52
.

No jó, tak udělat si ze ´zpráv´ novy a iklausu závěr, že všichni novináři jsou divný, protože je extrademagog Brunclík divnej, je takový.... méééé éééé, povrchní? ;-DRv

0 0
možnosti

pimlico

14. 5. 2008 19:41
Kdysi kdosi rekl :

     Dobra kniha se od braku rozezna podle toho, ze pokud jste v ni nasli jedinou myslenku, ktera vas oslovila, neni to brak. Ja myslim, ze to plati i zde.

0 0
možnosti

wopi

14. 5. 2008 19:39
Vám by se asi líbilo v komunismu

to existoval jen oficiální názor, ten byl nezpochybnitelný a dozvěděla jste se ho ze všech novin stejně... :-/ naštěstí už jsme trošku dál a to, že Vás osobně něco nezajímá, jen jen Váš problém, nikoli novin ;-)

0 0
možnosti

Leopoldo

14. 5. 2008 19:19
Práva

Mas jako kazdý ctenár více práv nez ten novinár.

Muzes:

1.-mu odpovedet,

2.-reagovat jak chces....smát se,plakat,nadatmu hlasite nebo tise,comentovat co napsal s ,rozcílit se zato,ze má pravdu atd.atd.

3.-Necíst co psal.Ignorovat to.

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1931x
mám svůj názor,ale ráda si ho nechám vymluvit, když mi dáte pádný argument,jinak jsem grafička,básnířka a poradce v oblasti přírodní medicíny.
www.naturessunshine.cz